2009 legjobb bulifotói!:)

 2010.01.11. 17:54

A hatalmas fáraós szilvezsteri buival indult a 2009-es év számunkra! A hangulat sztem tükröződik...:D

Ez már egy másik januári bulin készült Dobozon, a Kastély Cafe-ban! Bandynak meg van a véleménye Szege Dee mixéről!:D

A helyszín ismét a Kastély, ezúttal február 6-án egy hatalmas New Generation Party velem!:)

Ismét egy kastélyos "akció" márciusból: készenlét Budácsikkal:D

Március 28-án a gyomai bandával Fáraóban...

Április 12-én Húsvéti Megapartyt toltunk Tarhoson a Road Star-ban!!

Április 18-a, Club Fáraó Gyomaendrőd! Mindenki kész, kivéve engem...

Május 8-án egy újabb Kastély parádé Szabival!:D

Na és itt tessék jól figyelni!!:) Május 22-én Szege Dee barátom kezében sör vaan, enyémben meg kóla!!:S:D Mindkettő az úgymond ritka pillanatok közé tartozik!:D Janó csodálkozik, Bakti csak röhög ezen:D

Egy kép júniusból, Sarkadról!! Atesszal nagyon "éltük" a bulit!:D

Júliusi "No1.":D Fejek a javából! Én, Szegedi, Godzi @ Jump Game Club Békésszentandrás!:D

Szédületes nagy berúgás/party augusztus 9-én, a Club Fonó nagy partyján! Ági, Atesz, én, Dóri @ készenlét:D

Augusztus 15.: Road Star nyitóbuli!! Megcsúszás Ádámmal és Atesszal!:D

Egy újabb Road Star buli, ezúttal már szeptemberből hugomékkal!:)

Ugyanaz a buli, Szegedi & én piát féltve:D

Immár októberből egy Road Star fotó, melyen még teli üveg Jim Beam-el pózolunk!:D

Később nekiálltam fotózni, ami nagyon tetszett Tominak!:D

Még mindig október, a helyszín pedig Csongrád és a Club Flórián! Beszéd és egy Cortez vigyor!:)

November 14.: Fáraó, Gyoma New Generation Party!! Jancsi, én, Ági:)

Kastélyban induláskor, november 20-án Godzival!:)

Road Star Mikulás partyn Fenyőékkel!:)

Karácsonyozás Petivel és Tomival!:D

Smiley of 2009!:D 2010-re is hatalmas bulikat, sok piát és jókedvet kívánok mindenkinek!!;)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://djlorand.blog.hu/api/trackback/id/tr681664035

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reloj quartz Hombre 2017.11.08. 02:43:15

Már zöld kecskés sört is dönthetünk magunkba - Sörtúra

Trackback: reloj geneva quartz precio 2017.11.03. 18:56:40

A hívószó: klaszterek - Közgazdász-vándorgyűlés

Trackback: Haga clic en el siguiente sitio web 2017.09.15. 16:06:21

Belenéztünk Ganxsta Zolee égetésébe - emTV.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása