Már több mint 1 hete regisztráltam de közben elfelejtettem h van blogom, és nem írtam új bejegyzéseket!:D Tömören leírommi történt az 1 hét alatt!

Múlt hétenkészen lettek a Fáraós plakátok, mármint ami a most pénteki Dred és Doris party-t illeti! Csütörtökön voltunk kirakni őket Tomival! Jó nagy kört mentünk az éjszakában! Indultunk Tarhosról Bélmegyer feléés a következő településeken plakátoltunk: Mezőberény, Köröstarcsa, Körösladány, Dévaványa, Gyomaendrőd, Mezőtúr, Kondoros, Békéscsaba, Békés!! Mondhatom a fél megyét sikerült beplakátolni!! Reméljük full teltház lesz pénteken!!

A plakátolás utána, pénteken este elkísértem Ateszés Godzi barátommal Tomi barátunkat aki Muronyban lépett fel a Szege Dee music tour keretein belül!:D Mondanom sem kell óriási partyhangulat és őrjítő csajok fogadtak minket!:D Ez nekünk annyira bejött, hogy Atesz barátommal 3-4 whisky kóla elfogyasztása után úgy döntöttünk, inkább kint alszunk a kocsiban!:D Hajnalban hazafele még löktünk egy kis kaját Békésen...

Szombaton nagy nehezen délben felkeltem, délután kinéztünk El-Bandy barátommal Szanazugba, hátha jó a víz! Végülis nem volt rossz, de a csajfelhozatalt nem ecsetelném!:S Nem értettük miért, pedig szombat volt!:S Na mindegy eltelt a délután a kis pancsolással! Este fellépésem volt Gyomaendrődön a Pavilonban! Jó nagy kört téve mentem mert Godzi meg Kondoroson zenélt, és őt is vinni kellett! 9-fél10 környékén megérkeztem Gyomára, becuccoltam, éjfél körülre meg is telt a klub! Fél-1 környékén érkezett Bigiboy, a vendégfellépő Szegedről! Átadtam a pultot egészen hajnal 4-ig, onnan azonban kibaszott nagy csapatást csináltam a party végéig kb. 5:45ig! Jó kis buli volt!

Vasárnap este meglátogattuk a Club Fonó-t és a "mini disco's hit parádét"! Junior, Hamvai és Bárány voltak a sztárvendégek! Nagyon nagy party volt! A legjobb akkor is Hamvai volt, aki nagyon eltalálta a set-et, végig előre mutató új zenékkel! Nagyot pörögtem,köszönheten Pg-nek na és a Jim Beam-nek!:P Na meg persze a sok barátnak, havernak, ismerősöknek akikkel rég buliztunk együtt! A buliból 6körül értünk haza Tarhosra a kis társasággal Ágival, Dórival, Atesszal és Godzival! Ekkor még betértünk afterozni kicsit a helyi vendéglátóegységbe! Fél-8ra hazaértünk...

              (1 kép a vasárnap éjszakából: Ági, Atesz, Én, Dóri)

Hétfőn azaz tegnap kissé májfunkciós zavarokkal telt a nap, de késő délutánra teljesen kitisztultunk! Kilibbentünk szanába, találtunk üres mólót, elmarhultunk! Este hamar elaludtam, ki tudja miért!:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://djlorand.blog.hu/api/trackback/id/tr881303297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agicca28 2009.08.11. 19:17:46

Hellobello Lórikám! :D
süti beállítások módosítása