Indul a "mandula"

 2009.09.03. 21:32

Üdvözlet minden kedves bloggernek és olvasónak! A képalbumok után újabb bejegyzéssel jelentkeznék még mielőtt túl sok minden történik velem, és nem tudom megosztani veletek.:)

Lényeg a lényeg, csütörtök van, szeptember 3-a, ami azt jelenti, hogy minden közoktatási intézményben immáron becsengettek (kivétel ahol kolompolással jelzik a szünetek elejét végét), aminek én és szerintem még sokan mások is nagyon örülnek. :) Szeptember 1-én hajnali 7:30-kor volt jelenésem osztály- és sorstársaimmal együtt Békés-megye egyik legszinvonalasabb iskolájának udvarán a tanévnyitó ünnepélyen, amely kb. 10 percig tartott úgy, hogy ebből 6 percet elvett a Himnusz kétszer történő meghallgatása! Az évnyitó végén értetlenül álltam! Arra gondoltam, hogy miért kellett Kölcsey Feró bátyánk híres szerzeményét kétszer is megfülelnünk?! Talán beiratkozott hozzánk Király Linda valamiféle technikusi szakra, és a korábbi "malőrje" miatt úgy gondolták a szervezők, hogy nem árt neki kétszer hallni?! Erre sosem kapok választ!:) De mindegy is! Az évnyitó és az első nap ha unalmasan is de lezajlott! Azóta már részt vettünk 2 tanítási napon! Mondhatom nagyon élveztem mindkettőt! Egész héten félelemkeltés hangzik el kedves tanáraink beszélőkéjéből, a tavasszal esedékes érettségi vizsgákra célozván! Ebben lehet van némi igazuk, sőt talán biztos! Ha így van,akkor ez az év durva lesz!:D Mindenesetre én nem félek! Naparakészen tanulok mindig mióta az eszemet tudom!:D Így hát én azt mondom vágjunk bele! Induljon a "mandula"!!:D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://djlorand.blog.hu/api/trackback/id/tr601358746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása