Holnap hajnalban: GO ITALY!!

 2009.08.21. 17:51

Üdvözlet kedves Bloggerek! Péntek délutánra értem oda, hogy ismét bejegyzést írjak a szeretett blogomra!:) Három nap tömör történetének vázolását olvashatod most!

Szerda reggel - mint oly sokszor máskor is - az én kedves Szegedi Tamás barátom költött fel, hajnalok hajnalán délelőtt 11-kor! Kis kaja és már mentünk is folytatni a pultot,  Road Star-ba! Úgy délután 4-re már mindenem kivolt a betonozástól,a földhordástól és a munkamániás Tomi cimborámtól! Ez utóbbi nagyban hozzájárult ahhoz, hogy sörhöz nyúltam a nap végén. Kb. este 7-8ig dolgoztunk a pulton, utána jöhetett a jól megérdemelt pihenés, msn, net. Az esti sziesztám közben az interneten figyelemmel követtem a Levski Sofia-Debreceni VSC labdarúgó B.L. selejtező mérkőzést, ami számunkra nagyon szépen végződött.  A Loki 2-1-es idegenbeli győzelmével a Bajnokok Ligája kapujában érezheti magát. Itthon (jöv. hét kedden) az lesz a lényeg, hogy ne kapjunk 1-nél több gólt!! A következő linken találhattok egy cikket, és egy kisebb interjút az első szófiai Loki gól szerzőjével, Bodnár Lászlóval: 

http://www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja

Csütörtöki napom szépen indult egészen addig, míg megint nem jött Szegedi, a szokásos reggeli vendég, hogy menjek vele Békésszentandrásra leszerelni a fény- és hangtechnikát. Nem mondhatom, hogy örömmel tartottam vele, de elmentem. A leszerelés oka egyébként, hogy a szentandrási diszkó két bölcs, és igen hozzáértő tulaja elég nagy összegű tartozást halmozott fel a fény- és hangtechnika berbeadójával szemben, akik ezt megunták, s mivel arra esélyt se láttak, hogy ebből valaha pénz lehet, így a leszerelés mellett döntöttek. Ha már itt tartunk, sokszor állok értetlenül az ilyen esetek előtt mint ez a szentandrási, ahol csak az emberi eszetlenséget és butaságot látom, a tartozás és "tönkremenés" okaként. Na de hát ilyenek mindig is voltak és mindig is lesznek!! Délután 4-kor végeztünk Békésszentandráson, hazafelé kidobtuk a hangot és a fényt a gazdáiknál. Itthon egy kis tereprendezés után kisebb összejövetelt, sörözgetést tartottunk az eddigieknél eltérően kisebb létszámmal! Itt volt Atesz, A Szegedi Family (Tomi, Szandi), Ági és Godzi! Ezúttal nem tartott sokáig a "party", éjfél körülmár ágyban votunk. Mivel meggyanusítottak, hogy a blogom az alkoholizálásról szól, ezért nem fejteném ki, mennyit is ittunk....

Ma kb. délben felkeltünk, fél-1 fele hazavittem Ágit. Sarkadon találkoztunk Dórival aki most is - mint mindig - gyönyörű, bár egy kicsit morcos volt! Nem kellett sok idő, aztán feloldódott! 3 körül elbúcsúztam tőlük, mivel most egy idejig nem láthatom őket!:( Hazajöttem, benéztem Szegedihez, aki a Road Star-ban folytatta a pult munkálatait. Nem sokáig tartottam fel, igyekeztem haza, mivel még sok pakolni valóm van indulás előtt. Holnap hajnalban elutazok Olaszország északi részére, Torino környékére világot látni. Természetesen ahogy lesz lehetőségem jelentkezem, itt a blogon, msn-en meg a szokásos formákban!:) Na de most megyek, folytatom a csomagolást! Legyetek jók, és figyeljétek a blogot!!;) Üdv mindenkinek!! (Csövedékes kiflis kenyér)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://djlorand.blog.hu/api/trackback/id/tr801328475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása