Kedd van, ideje jelentkeznem a beszámolóval!:) Eléggé elmaradtam mivel sűrűre sikeredett ez a pár nap!

Pénteken indult a hétvége, kb. este 8 körül indultunk el Gyomaendrődre a kis csapattal! Mivel nagy kerülőt téve Kondoros felé kellett mennünk, így elég későn kb. fél-10 felé érkeztünk meg a Fáraóba! 10 órától szólt a zene! Szegedi barátommal felváltva jegyet szedtünk és zenéltünk, mivel saját bulink volt!:) Lassan szállingóztak az emberek, kezdtünk izgulni 11-éjfél felé már. Dred és Doris fél-2 után nem sokkal érkeztek! Kis tanakodás után végülis felléptek. Fél órás műsoruk nagy sikert aratott a vártnál kisebb létszámú közönségnél is... Sajnos a party nem a legjobban sült el a számunkra, de akik megjelentek sztem jól érezték magukat! A konkurens "Ingyen Disco-ról" pedig csak annyit, hogy "korrekt" és népszerű húzás volt egyesek szemében, de nem tudom kinek jó ez az örökös viszály. Mindegy is, a lényeg hogy mindenkinek köszönjük a bulin való részvételt, és ígérjük a következő Fáraó-s szezon is nagyon nagy partyk-ról fog szólni!;) Még annyit, hogy a békésbuli fotók sajnos elvesztek, így a bulin készült képeket sajnos nem lehet megtekinteni! Próbálunk majd összeszedni 1-2 jobb darabot és leközöljük valahol!

Szombaton dél körül felkeltem, Szegedivel átfittyentünk Dobozra a hangcuccért, faszán felszereltük itt Tarhoson, s így már semmi sem akadályozta a nagy bulit! Délután 3-körül bementem Békéscsabára, ahol kondorosi komám Ádám várt, ugyanis jött hozzám bulizni ő is a Road Starba! Este 8 körül el is kezdtük az ivászatot! Kürtinél gyülekeztünk páran és szilvapálinkával indítottunk ami megadta a hangulatot a továbbiakhoz!:) 9 körül már fent is voltunk a Road Starban. 11 körül érkeztek az emberek sorban, kb. ekkor érkezett a Békésbuli fotósunk is Speedyzoli, ami azért gáz mert ebben az időben még kevesen voltak! Éjfél-1 körülre meg is telt a táncparkett, meglepődtem én is a létszámon! Nagy buli volt, reggel 6-ig toltam! Nagyon jól éreztem magam én is, és szerintem sokan mások is! A visszajelzések is jók, menni fogunk sztem!;) A saját gépemmel készült fotókat hamarosan letölthetitek! Ha feltöltöttem, jelentkezem a link-el! Addig is pár kép ízelítőként, valamint beszámolóként a partyról!:)

Atesz meg Ádám már az elején nem hagytak beszélni és zenélni...:)

Ádám a fülessel pózol, én a whisky kólára szavaztam (műanyag pohárban:D), Atesz már kapaszkodik...

Nagy kedvencem: A Beck's (Egyszer élsz, kezedben a kulcs!:P )

Riverside = órási sikoly, és minden kéz a magasban!!!

Hugomék, "Robotzsaru" Kürtivel:D

A fiatalabb korosztály is képviseltette magát!

Hajnal 5 fele már kezdtem fáradni:P:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://djlorand.blog.hu/api/trackback/id/tr581320213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása